PP-LC - Primarul General


Cojocaru Constantin   (Partidul Poporului)
Candidat la functia de Primar General ,
 se afla pe buletinul de vot , la pagina 5 , pozitia 14 , 
conform tragerii la sorti a ordinei pe buletinele de vot
Pe fiecare pagina sunt 6 candidati la functia de Primar General
In buletinul de vot pentru Consiliul General , 
(Partidul Poporului) se afla la fila 12 , pozitia 20 , 
conform tragerii la sorti a ordinei pe buletinele de vot
Pe fiecare pagina sunt 2 liste de candidati la functia de Consilier General

De unde luam banii?
Inca se  mai ridica aceasta intrebare. Intrebarea este pusa  atat de catre romani de buna credinta, care stiu ca tara este saracita, dar nu stiu adevarul, nu stiu ce profituri uriase produce tara, asa saracita cum este,  pentru cei imbogatiti prin “privatizari”, cat si de postacii de diversiuni, care stiu ca romanii de buna credinta nu stiu adevarul si incearca sa-i sperie, sa-i faca sa nu aiba incredere in “Legea Cojocaru”.
Deci, in anul 2007, ultimul an pentru care avem date statistice detaliate si definitive, romanii au produs o avutie (PIB)  egala cu suma de 120 miliarde de euro (rotunjit). In 2008,  PIB-ul  a crescut cu 8%,  in 2009, an de criza, PIB-ul  a scazut cu 8%, iar pentru 2010 estimarile duc la crestere zero, deci  ramanem la cifra de 120 miliarde de euro.  Atata produce economia romaneasca, acum, in anul 2010.
In graficele nr. 4 si   nr. 5,  postate pe acest site (vezi rubrica “Grafice”, in dreapta portalului) sunt prezentate mai multe cifre care ne ajuta sa raspundem la intrebarea de unde luam banii, de unde luam cele 400 de miliarde de euro, pentru a plati cele 20.000 de euro fiecarui cetatean major al Romaniei, in perioada de zece ani de aplicare a “Legii Cojocaru”.
In anul 2007, deci si in anul 2010, din cele 120 miliarde de euro, cat producem noi intr-un an, mai putin de o treime, deci, mai putin de 40 de miliarde de euro, sunt salarii si pensii, iar restul, de 80 de miliarde de euro, sunt profituri.  Deci, in Romania, doua treimi din PIB se transforma in profituri, in timp ce, in Elvetia, de exemplu, numai o treime din PIB se transforma in profituri, restul, de doua treimi fiind salarii. La fel si in Slovenia, fosta tara comunista, ca si Romania. Acum, in Romania, cele 80 de miliarde de euro profituri se duc in buzunarele si conturile celor care au devenit “proprietarii” capitalului romanesc, prin asa-zisa “privatizare”. Acest capital – fabrici,  uzine, spatii comerciale, hoteluri, banci etc -  a fost acumulat din veniturile create de romani in timpul regimului communist. El s-a aflat in proprietatea comuna, a intregului popor, pana la data de 7 august 1990, cand, prin Legea 15/1990, a fost trecut, abuziv, prin incalcarea prevederilor Constitutiei, din proprietatea comuna, a tuturor cetatenilor Romaniei, in proprietatea privata a statului,  si , de acolo, prin legile “privatizarii”, in proprietatea privata a actualilor “proprietari”,  prin “vanzare”, la preturi de zeci si sute de ori mai mici decat sumele investite de romani in acest capital. Actualii proprietari au fost, de fapt, improprietariti cu capitalul creat de cele 20 de milioane de romani. Ei nu au creat capitalul pe calea naturala a economisirii, asa cum se intampla in economiile capitaliste civilizate ale lumii moderne. Ei si-au insusit capitalul creat de altii, de cetatenii Romaniei.
In ultimii 20 de ani, cu capitalul acumulat de romani pana in 1989, in Romania, s-a produs un PIB egal cu suma de 1600 miliarde de euro ( cu puterea de cumparare din anul 2007). Din aceste 1600 de miliarde, 100 de miliarde s-au dus la cele 5-6 milioane de pensionari, 300 de miliarde la cele 4-5 miliarde de salariati si restul, de 1200 de miliarde, la cele cateva sute de mii de “baieti destepti”, care au acaparat capitalul creat de cetatenii Romaniei.
“Legea Cojocaru” prupune ca, din cele 80 miliarde de euro de profituri, o parte, nu toate, ci numai o parte, reprezentand 20% din PIB, adica 24 miliarde (o treime din profituri), sa fie colectate la Fondul National pentru Despagubiri si Investitii, de unde sa se plateasca cele 20.000 de euro, fiecarui cetatean major al tarii, treptat, astfel incat, in 10 ani, sa primeasca cele 20.000 toti cetatenii majori ai Romaniei. Cele 24 miliarde de euro vor fi investite,  vor duce la cresterea capitalului utilizat in economia romaneasca si, implicit, la cresterea PIB-lui.  In primul an de aplicare a “Legii”, pe langa cele 24 de miliarde, provenite din despagubiri, vor mai fi investite si  alte 12-13 miliarde, provenite  din economii ale populatiei. In anul al doilea de aplicare a “Legii”, cele 36 miliarde de euro, investite in anul precedent, vor crea un PIB suplimentar, in valoare de 12 miliarde de euro (in economia actuala, sunt necesare, in medie, trei unitati de capital pentru a produce o unitate de PIB). In anul al doilea,  suma colectata la Fondul National pentru Despagubiri si Investitii va fi de 26,4 miliarde de euro (132X0,2), urmand, apoi, sa creasca, treptat, odata cu cresterea valorii capitalului, prin investitii, si cu cresterea PIB-lui, ca urmare a investitiilor, ajungand la peste 60 miliarde de euro, in al zecelea an de aplicare a “Legii”. Aceasta inseamna o medie de 40 miliarde de euro pe an, adica 400 de miliarde de euro, in 10 ani.
Iata, deci, de unde vom lua cele 400 de miliarde de euro. Nu din cer,  ci de aici, de pe pamant, din banii produsi de poporul roman in urmatorii 10 ani. Nu sunt bani de pomana.  Nu sunt bani de furat. Sunt bani care se cuvin cetatenilor Romaniei, pentru ca sunt produsi cu capitalul lor.
Dr. Constantin Cojocaru  26.02.2010


 

 
Este excelenta teoria domnului Dr. Cojocaru cu privire la stimularea investitiilor din Romania prin intreprinzatorii de la sate si orase , finantati chiar de Statul Roman , prin redistribuirea Avutiei Nationale catre propriii cetateni . 
Daca exista vointa politica , acest sistem ar fi fost implementat , pentru stimularea cetatenilor intreprinzatori , chiar si cu sume mai mici de 20.000 euro .
Insa Principala preocupare a politicienilor in acesti 22 de ani , au fost jaful si furtul lacom inconstient din Avutia Poporului , in interes personal .

From  Chitu Constantin
Domnule Ciprian, iti voi da un raspuns scurt:
PIB-ul Romaniei (care e de fapt valoarea nou creata, partea neta a rezultatelor muncii intr-o tara pe o perioada de un an) este de aproximativ 115 miliarde euro. Din acestia (cca. 115 miliarde euro), doua treimi (adica 67 miliarde) revin, confom legilor din Romania privind ditributia (adica a primei imparteli a veniturilor din economie), in proprietatea oligarhilor, iar restul, de o treime, adica diferenta de 48 miliarde de euro, revine (cam putin, nu-i asa ?) consumului populatiei si consumului public al statului. Domnul Cojocaru spune cam asa: sa luam din acei 76 miliarde de euro (adica de la oligarhi si plutocrati), si sa-i dam pentru democratizarea economiei, adica pentru investitii celor care vor sa initieze o afacere, dar care nu dispun de capital suficient pentru asta. Deci, banii respectivi (ce vor constitui in final Fondul National de Dezvoltare) sunt luati de la marea oligarhie (si plutocratie), adica de la cei care sugruma Romania folosind acest capital in special in scop speculativ sau parazitar, si dati celor care au nevoie sa-si deschida o afacere si sa-si ofere, astfel, singuri, de lucru lor insile.
Cu stima.  27 aprilie 2012 la 14:04

From Irina Zamfirescu
Stimate domnule Constantin Cojocaru,

Platforma pentru București vă invită să dezbatem împreună Pactul pentru București 2. În anul 2008, în plină campanie electorală, toți candidații de-atunci pentru funcțiile de primar și consilier local / general, au semnat documentul intitulat Pactul pentru București. Anul acesta coaliția propune un nou document, cu aceleași intenții: un București durabil pentru cetățeni.


Pactul pentru București este un protocol de colaborare între reprezentanții organizațiilor non-guvernamentale  membre ale Platformei pentru București (47 de organizații non-guvernamentale) care să creeze mecanisme de consultare continue între societatea civilă și administrație publică locală / consilii. Având în vedere interesele noastre comune cu privire la orașul București, suntem convinși că veți considera acest demers ca fiind unul oprtun pentru comunitatea Bucureștiului.


Pactul pentru București 2 este format dintr-un protocol de colaborare alături de o anexă compusă din principalele propuneri ale Platformei pentru București pentru administrația publică locală pentru următorii 4 ani. Toate aceste propuneri au fost discutat în prealabil cu locuitorii a 3 cartiere din București. Daca ne furnizati o adresa de mail in care sa putem atasa documentul, vi’l putem furniza spre consultare. Dacă există propuneri in cadrul documentului pe care doriți să le discutăm anterior propunerii spre semnare, va rugăm să ne comunicați disponibilitatea dumneavoastră pentru o întâlnire, însă nu mai târziu de 15 mai. Având în vedere că nu avem lista propusă pentru funcțiile de consilier local / general, vă rugăm să supuneți atenției acestora documentul propus de noi.


Suntem încrezători în dorința dumneavoastră de a avea un mandat în strânsă colaborare cu organizațiile non-guvernamentale și în beneficiul cetățenilor Bucureștiului.  Doar printr-un dialog constructiv și încă de la începutul procesului putem construi un parteneriat durabil.
Pentru mai multe detalii cu privire la demersul nostru, va stau la dispoziție la telefon 0727 736 572, e-mail: irina@mma.ro


From Just PF
Credeti ca propunerile acestea ar trebui introduse in programul PP?
1. Interzicerea importurilor de produse ce contin Organisme Modificate Genetic, interzicerea importurilor de seminte de acest gen si cultivarea lor pe teritoriul Romaniei.
2. Suprataxarea cu cel putin inca 50% a patronilor de afaceri ce au contribuit in ultimii 22 de ani la otravirea populuatiei prin chimicalele introduse in alimente si produse de calitate discutabila,fabricilor de chimicale gen mezeluri, chips-uri, produse fast-food.
3. Amendarea tuturor firmelor si proprietarilor de terenuri care au importat, au cultivat Organisme Modificate Genetic.
4. Interzicerea activitatii pe teritoriul Romaniei a corporatiilor gen Monsanto, ori a altor companii ce produc Organisme Modificate Genetic si/ sau se ocupa de comercializarea pesticidelor si chimicalelor din agricultura.
5. Interzicerea testarii pe animale a produselor cosmetice ori a altor produse ce nu necesita testare de acest gen.
6. Interzicerea pe teritoriul Romaniei a organizatiilor de propaganda pentru marile corporatii tradatoare ce raspandesc mesaje anti-viata, anti-nationale, anti-libertate si mai ales, pro-globalizare ( ex. Fundatia Soros “Open Society” si altele de acest gen) spre instituirea de legi globale pentru domenii de activitate, creearea unui Guvern Mondial fascist si criminal, instalat in mod fraudulos, prin dispretuirea popoarelor si spre aducerea in sclavie a locuitorilor acestei Planete dupa o reducere substaniala a populatiei prin vaccinuri, Organisme Modificate Genetic, controlul nasterii, alimentatie si medicamente, ori alte forme de otravire in masa gen boli create in laborator.
7. Interzicerea participarii in viata poiltica si economica in Statul Roman a fostilor angajati romani si straini de rang inalt in marile corporatii multinationale ori din organizatii internationale(de ex. Monsanto, Goldman Sachs, Unilever, Shell, Oltcim, Bechtel, O.N.U, Org. Mondiala a Sanatatii, Agriculturii si Comertului, B.M, F.M.I, Banca intl. a reglementelor etc.).
8. Taxarea cu 95,99 % a restaurantelor gen Fast-food (MacDonalds etc.) pentru contributia lor la otravirea si distrugerea vietii consumatorilor de produse comercializate.
9. Interzicerea activitatilor de modificare genetica, clonare, a diferitelor forme de inginerie genetica si trans-humanism-ului pe teritoriul Romaniei, ori experimentarea acestui gen de activitati.
10. Interzicerea activitatii pe teritoriul Romaniei a organizatiilor mondialiste si a marilor banci internationale, Agentiilor de rating si caselor de audit multinationale(PwC, Fitch, S&P, Moody’s etc.).
11.Stoparea emisiunilor de Obligatiuni romanesti.
12. Expulzarea/ investigarea angajatilor de rang inalt din marile corporatii mondialiste ce au profitat de situatia din Romania si au contribuit la distrugerea economiei nationale; taxarea lor cu 35%.
13. Cererea de despagubiri de la statul Austriac, Ungar si Grecesc pentru participarea prin companiile lor in privatizare din Romania la marele Jaf National.
14. Nationalizarea Petrom, Rompetrol, Companiilor de Gaz, nationalizarea perimetrelor concesionate pentru prospectiuni si pentru exploatoare, nationalizarea marilor Comapanii “privatizate” in ultimii 22 de ani, de genul Romtelecom, Oltchim, Dacia etc.) .
15. Iesirea din U.E, N.A.T.O, Org. Mondiala a Sanatatii, Org. Mondiala a Comertului, B.M, F.M.I si Banca intl. a reglementelor.si O.N.U.
16. Blocarea conturilor comapaniilor marilor banci si multinationale implicate in privatizarile din ultimii 22 de ani si investigarea acestora.
17. Cota unica de 8% si eliminarea impozitului pe proprietate.   5 mai 2012 la 14:57



Vezi si Prioritatea zero de Marian Ilie  pe blogul - http://emailon.blogspot.com/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O lume a societatii paralele

Duda a pus mâna pe Casa Regală

O Nouă Republică !