Transpotul gratuit - Bravo Prigoana

Mi se pare o gandire buna a lui Prigoana , La RATB sunt 3 directori la 2 controlori , cu salarii dementiale .

Sistemul de distributie a biletelor/cartelelor , echipamentele de citire / scriere /perforare , mii de tonete alimentate cu energie electrica , apoi controlorii analfabeti cu tot aparatul birocratic de coordonare , sunt cheltuieli inutile . 
Acest sistem tine blocat un numar de persoane , majoritatea din mediul urban , ce ar putea dezvolta zonele agricole ramase fara forta de munca .

Plus ca sistemul de control al analfabetilor cu pregatire precara , se suprapune autoritatilor , ceeace poate favoriza infractiuni grave , impotriva cetatenilor fara aparare (ei venind in turma de 3-5 haidamaci) , astfel sau inregistrat de pe urma lor , jafuri , violuri , talharii , injurii , amenintari , agresiuni fizice , etc. .

Al doilea punct forte a lui Prigoana este acela ca ar descngestiona traficul ,  transportul in comun , fiind la indemana oricui , fiind gratuit , posesorii de autovehicule preferandu-l ca urmare a traficului avevoios si lipsa locurilor de parcare .

Prigoana: Transportul public, singura solutie pentru descongestionarea traficului



     
Prigoana: Transportul public, singura solutie pentru descongestionarea traficuluiFoto:Arhiva
Candidatul PDL Bucuresti la Primaria Generala, deputatul Silviu Prigoana, a sustinut joi o conferinta de presa in care a prezentat dezvoltarea transportului public ca fiind singura solutie pentru descongestionarea traficului din Capitala. 
Conferinta de presa a venit ca urmare a traficului ingreunat din Bucuresti din ultimele doua zile, cand ploile au transformat mersul la munca in masina proprie intr-o adevarata aventura si un test de rabdare.

"In conditiile in care, timp de 4 ani, Primaria condusa de Sorin Oprescu a cheltuit peste 1 miliard de euro pentru mentenanta drumurilor si construirea de strazi noi si traficul s-a aglomerat mai mult, e clar ca primarul general nu are solutii", sustine candidatul PDL.

"Edilul-sef, in loc sa se ocupe de descongestionarea traficului, a venit cu proiecte de aglomerare suplimentara a traficului, de aducere a masinilor de pe autostrazi si sosele sa tranziteze Bucurestiul. Nimic care sa descongestioneze traficul. In 4 ani de zile s-a terminat doar un pasaj si acela fiind un proiect care nu apartine domnului profesor doctor Sorin Oprescu. Din punctul meu de vedere este clar ca nu are solutii si ar trebui sa lase pe cineva cu viziune in locul sau", a declarat Silviu Prigoana.

Alegeri Locale 2012   Alegeri Bucuresti 2012

Viziunea candidatului PDL Bucuresti pentru Primaria Generala se axeaza pe incurajarea transportului public in comun. In acest sens, Silviu Prigoana considera ca exista trei conditii care trebuie indeplinite: ca bucuresteanul sa realizeze ca poate sa se deplaseze din punctul A in punctul B mai repede cu RATB-ul decat cu masina proprie, sa i se ofere un confort oarecum similar cu deplasarea cu masina proprie si sa fie avantajos din punct de vedere pecuniar.

Pentru ca mijloacele de transport in comun sa se deplaseze mai repede, Silviu Prigoana propune realizarea de fire-line-uri unde sa circule doar mijloacele de transport in comun (inclusiv taximetrele). Pentru sporirea confortului, candidatul PDL Bucuresti promite achizitionarea de noi autobuze, tramvaie si troleibuze.

Iar pentru ca totul sa fie avantajos economic pentru cetatean si ca masura suplimentara de motivare, Silviu Prigoana promite introducerea gratuitatii pe transportul de suprafata.

"Daca traficul din Bucuresti s-ar reduce la jumatate, atunci, in fiecare an, s-ar economisi 160 de milioane de euro pentru mentenanta strazilor. Acesti bani ar putea asigura, pe de o parte, subventionarea transportului gratuit, pe de alta parte, ar fi fonduri suficiente pentru inlocuirea si imbunatatirea parcului de vehicule al RATB", a explicat Silviu Prigoana ca este masura prin care va asigura finantarea dezvoltarii transportului public.

Pe langa incurajarea transportului public, candidatul PDL Bucuresti la Primaria Generala a spus ca are in vedere mutarea institutiilor publice la marginea Bucurestiului, pentru a limita traficul catre centrul orasului, construirea de noi parcari, dupa modelul deja implementat in Sectorul 3, si asimilarea taximetrelor cu mijloacele de transport in comun. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O lume a societatii paralele

Duda a pus mâna pe Casa Regală

O Nouă Republică !